• صفحه اصلی
  • سیاست فصلنامه
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
  • راهنمای نویسندگان
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • راهنمای نگارش
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
بهبود مدیریت
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 12 (1397)
دوره دوره 11 (1396)
دوره دوره 10 (1395)
دوره دوره 9 (1394)
دوره دوره 8 (1393)
شماره شماره 26
شماره شماره 25
شماره شماره 24
شماره شماره 23
دوره دوره 7 (1392)
دوره دوره 6 (1391)
دوره دوره 5 (1390)
نوروزی, محمدرضا, حسن دانایی فرد, , اصغر فانی, علی, علیرضا حسن زاده, . (1393). پردازش نظری مسئولیت اجتماعی بر مبنای نظریه داده بنیاد. بهبود مدیریت, 8(26), -.
محمدرضا نوروزی; حسن دانایی فرد; علی اصغر فانی; علیرضا حسن زاده. "پردازش نظری مسئولیت اجتماعی بر مبنای نظریه داده بنیاد". بهبود مدیریت, 8, 26, 1393, -.
نوروزی, محمدرضا, حسن دانایی فرد, , اصغر فانی, علی, علیرضا حسن زاده, . (1393). 'پردازش نظری مسئولیت اجتماعی بر مبنای نظریه داده بنیاد', بهبود مدیریت, 8(26), pp. -.
نوروزی, محمدرضا, حسن دانایی فرد, , اصغر فانی, علی, علیرضا حسن زاده, . پردازش نظری مسئولیت اجتماعی بر مبنای نظریه داده بنیاد. بهبود مدیریت, 1393; 8(26): -.

پردازش نظری مسئولیت اجتماعی بر مبنای نظریه داده بنیاد

مقاله 1، دوره 8، شماره 26، زمستان 1393  XML اصل مقاله (381.29 K)
نویسندگان
محمدرضا نوروزی؛ حسن دانایی فرد* ؛ علی اصغر فانی؛ علیرضا حسن زاده
آذربایجان شرقی- مراغه- خیابان کاشانی- خیابان 12 متری ارسلان- پلاک 195
چکیده
این پژوهش کیفی با هدف غایی فرآیند تبیین و رخداد مسئولیت اجتماعی در شرکتها با استفاده از طرح نظام مند نظریه داده بنیاد انجام شده است. به این منظور ضمن انجام مصاحبه باز با 30 نفر از متولیان و مجریان مسئولیت اجتماعی شرکتها، مجموعه ای از مضامین اولیه طی فرآیند کدگذاری باز گردآوری شدند و از دل آنها مقوله هایی استخراج گردید؛ سپس در مرحله کدگذاری محوری، پیوند میان این مقوله ها ذیل عناوین شرایط علی، پدیده محوری، راهبردهای کنش و کنش متقابل، بستر، شرایط مداخله گر و پیامدهای رعایت مسئولیت اجتماعی شرکتها برای شرکتها در قالب پارادایم کدگذاری تعیین شد؛ در ادامه و در مرحله کدگذاری انتخابی، یکایک اجزای پارادایم کدگذاری تشریح، سیر داستان ترسیم و نظریه خلق شد؛ در پایان گزاره های حکمی و فرضیه های راهبردی پژوهش که حاصل مصاحبه های عمیق و غربالگری دقیق و تلخیص آنها می باشند برای مطالعات میدانی آتی تهیه و تدوین گردیدند.
کلیدواژه‌ها
مسئولیت اجتماعی شرکتها؛ شرایط علی؛ عوامل مداخله گر؛ راهبردهای اجرایی؛ نظریه داده بنیاد
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 342
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 2,363
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.