• صفحه اصلی
  • سیاست فصلنامه
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
  • راهنمای نویسندگان
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • راهنمای نگارش
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
بهبود مدیریت
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 12 (1397)
دوره دوره 11 (1396)
دوره دوره 10 (1395)
دوره دوره 9 (1394)
دوره دوره 8 (1393)
دوره دوره 7 (1392)
دوره دوره 6 (1391)
شماره شماره 18
شماره شماره 17
شماره شماره 16
شماره شماره 15
دوره دوره 5 (1390)
دلاور, عطیه, مهدی محمدی, , رضا سلامی, , منوچهر منطقی, . (1391). فرآیند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته (مطالعه موردی در هواپیماهای تجاری). بهبود مدیریت, 6(15), -.
عطیه دلاور; مهدی محمدی; رضا سلامی; منوچهر منطقی. "فرآیند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته (مطالعه موردی در هواپیماهای تجاری)". بهبود مدیریت, 6, 15, 1391, -.
دلاور, عطیه, مهدی محمدی, , رضا سلامی, , منوچهر منطقی, . (1391). 'فرآیند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته (مطالعه موردی در هواپیماهای تجاری)', بهبود مدیریت, 6(15), pp. -.
دلاور, عطیه, مهدی محمدی, , رضا سلامی, , منوچهر منطقی, . فرآیند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته (مطالعه موردی در هواپیماهای تجاری). بهبود مدیریت, 1391; 6(15): -.

فرآیند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته (مطالعه موردی در هواپیماهای تجاری)

مقاله 4، دوره 6، شماره 15، بهار 1391  XML اصل مقاله (716 K)
نویسندگان
عطیه دلاور* ؛ مهدی محمدی؛ رضا سلامی؛ منوچهر منطقی
چکیده
این تحقیق به بررسی ادبیات نوآوری و فرآیند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته پرداخته است. همچنین تعیین عوامل موثر بر این فرآیند و طراحی یک الگوی مفهومی مناسب برای تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته بررسی شده است. این الگو شامل کلیه مؤسسات درگیر در فرآیند تجاری سازی و با تاکید بر فناوری نرم می باشد. با انجام مطالعات میدانی و مصاحبه با خبرگان، این الگو در صنعت هوایی ایران مورد بررسی و پیاده سازی قرار گرفته است. در نهایت مهمترین چالش ها و پیشنهادات به همراه مناسب ترین فرآیند تجاری سازی محصولات در صنعت هوایی ایران ارایه شده است.
کلیدواژه‌ها
نوآوری؛ فرآیند تجاری سازی محصولات با فناوری پیشرفته؛ صنعت هوایی ایران
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 744
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 490
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.