Document Type : Research Article (Original Article)
Authors
1 Professor, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Mazandaran University, Babolsar, Iran.
2 MSc student of Entrepreneurship Management, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Mazandaran University, Babolsar, Iran.
3 Associated Professor, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Mazandaran University, Babolsar, Iran.
Abstract
Keywords
1. استروالدر ،ا، پیگنیور،و، (1391)، بوم طراحی مدل کسب وکار، ترجمه غلامرضا توکلی، بابک وطن دوست، حسامالدین ساروقی، بهامین توفیقی، انتشارات آریانا، تهران.
2. رضوانی، حمیدرضا، (1390)، روش تحقیق در مدیریت، تهران، مهربان نشر.
3. چرنو، الکساندر، (2017)، مدل کسب و کار (راه توسعه محصولات جدید، خلق ارزش بازار، ایجاد رقابت نابرابر)، ترجمه سیدرضا جلالزاده و شهلا آقاپور (1397)، تهران، انتشارات ادیبان روز.
4. ندافی، راضیه، احمدوند، مصطفی، (1396)، شناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعه کسبوکارهای نوپا (استارتاپها) با استفاده از روششناسی کیو، فصلنامه توسعه کارآفرینی، دوره 10، شماره 3، پائیز 1396، صص. 534-517.