تولایی، روح اله و محمد زاده علمداری، مهرداد. (1396). فنون و ابزارهای روش تحقیق در مدیریت. تهران: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر.
سلامی، سید رضا؛ بامداد صوفی، جهانیار؛ خاتمی، سید محمد علی و شفیعی، مهرداد. (1400). "مسیر شکلگیری و توسعه توانمندی نوآورانه فناورانه در شرکتهای نوپای فناور بخش تجهیزات پزشکی استان فارس"، فصلنامه بهبود مدیریت، سال پانزدهم، شماره 1، صص 94-69.
طباطبایی، امیر؛ حسنی، پرخیده؛ مرتضوی، حامد و طباطبایی چهر، محبوبه. (1392). "راهبردهایی برای ارتقاء دقت علمی در تحقیقات کیفی"، مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، سال پنجم، شماره 3. صص 67-663.
عباسزاده، محمد. (1391). "تأملی بر اعتبار و پایایی در تحقیقات کیفی"، فصلنامه جامعهشناسی کاربردی، دوره بیست و سوم، شماره 1، صص 34-19.
فرتاش، کیارش؛ محسنی کیاسری، مصطفی؛ مسماع خسروشاهی، الناز و سعدآبادی، علی اصغر. (1400). "تحلیل عوامل مؤثر بر همکاری فناورانه شرکتهای بزرگ و شرکتهای فناور در حوزههای فناوری زیستی و نانو"، فصلنامه بهبود مدیریت، سال پانزدهم، شماره 1، صص 67-39.
مختارزاده، نیما؛ کارشناس، عباسعلی و قاضی نوری، سید سپهر (1399). "چالشهای دره مرگ اکوسیستم نوآوری زیست دارو ایران و بررسی توانمندیها و عوامل زمینهای مؤثر"، فصلنامه بهبود مدیریت، سال چهاردهم، شماره 4، صص 54-35.
Alvarez, S. A., & Barney, J. B. (2001). How entrepreneurial firms can benefit from alliances with large partners. Academy of Management Perspectives, 15(1), 139-148.
Chan, K. F., & Lau, T. (2005). Assessing technology incubator programs in the science park: the good, the bad and the ugly. Technovation, 25(10), 1215-1228.
Dean, T., Zhang, H., & Xiao, Y. (2020). The role of complexity in the Valley of Death and radical innovation performance. Technovation, 102160.
Dehghani, T. (2015). Technology commercialization: From generating ideas to creating economic value. International Journal of Organizational Leadership, 4, 192-199.
Ellwood, P., Williams, C., & Egan, J. (2020). Crossing the valley of death: Five underlying innovation processes. Technovation, 102162.
Frank, C., Sink, C., Mynatt, L., Rogers, R., & Rappazzo, A. (1996). Surviving the “valley of death”: A comparative analysis. The Journal of Technology Transfer, 21(1-2), 61-69.
Khalilzadeh, N. K., Khalilzadeh, M., Mozafari, M., Vasei, M., & Ojaki, A. A. (2017). Challenges and difficulties of technology commercialization− a mixed-methods study of an industrial development organization. Management Research Review.
Klitsie, J. B., Price, R. A., & De Lille, C. S. H. (2019). Overcoming the Valley of Death: A Design Innovation Perspective. Design Management Journal, 14(1), 28-41.
Leckner, Å. (2004). Commercialisation strategies for entrepreneurial firms-A case study at Layerlab AB.
Lefebvre, V., Certhoux, G., & Radu-Lefebvre, M. (2020). Sustaining trust to cross the Valley of Death: A retrospective study of business angels’ investment and reinvestment decisions. Technovation, 102159.
Markman, G. D., Siegel, D. S., & Wright, M. (2008). Research and technology commercialization. Journal of Management Studies, 45(8), 1401-1423.
Markham, S. K., Ward, S. J., Aiman‐Smith, L., & Kingon, A. I. (2010). The valley of death as context for role theory in product innovation. Journal of Product Innovation Management, 27(3), 402-417.
Mcintyre, R. A. (2014). Overcoming “The Valley of Death”. Science progress, 97(3), 234-248.
Miller, D., & Friesen, P. H. (1984). A longitudinal study of the corporate life cycle. Management science, 30(10), 1161-1183.
Palmer, C., & Bolderston, A. (2006). “A Brief Introduction to Qualitative Research”. The Canadian Journal of Medical Radiation Technology, 37(1), 19-16.
Pellikka, J., & Virtanen, M. (2009). Problems of commercialisation in small technology-based firms. International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management, 9(3), 267-284.
Son, H., Chung, Y., & Yoon, S. (2020). How can university technology holding companies bridge the Valley of Death? Evidence from Korea. Technovation, 102158.